PRÉMIUM KÖNYVELÉSI SZOLGÁLTATÁST NYÚJTUNK A HAZAI KKV SZEKTOR SZÁMÁRA

Gazdasági társaságok, szolgáltatói és forgalmazói vállalkozások és szövetkezetek számára végzünk könyvelési szolgáltatásokat.

Közös munkához foglalj egy időpontot egy ingyenes online hívásra velünk, ahol átbeszélhetjük a helyzetedet!

év könyvelőként

milliárd Ft lekönyvelt bevétel

ügyfél az évek alatt

Beadott beszámoló

A könyvelői megbízás az egyik legbizalmibb döntés, amit céged számára meg kell hoznod – amit ezzel kapcsolatban mindenki szeretne elkerülni, hogy olyan szakmabelivel kerüljön kapcsolatba, aki csak a szükséges minimumot végzi el és csak a bevallások előtti napokban kerül kapcsolatba a céges ügyekkel.

A probléma elkerülhető, ha a könyvelők nem forgácsolják szét a figyelmüket rengeteg ügyfél elvállalásával – mi pontosan ezért a fókuszáltság, a felkészültség és a folyamatos naprakészséget szem előtt tartva alakítottuk ki szolgáltatásainkat.

Ennek segítségével megalapozott, összeszedett módon válnak tervezhetővé adóügyeid és tudod mérhetővé és előidézhetővé tenni céged növekedését.

KÖNYVELÉS

Ügyfeleink számára átfogó könyvelést biztosítunk: egyszeres és kettős könyvvitelt, tárgyi eszköz nyilvántartást, eredménykimutatás, bevallások és beszámolók készítését, de még riportálást is. Külön megbízás alapján NAV, Nébih, KSH kapcsolattartóként további operatív terheket tudunk levenni rólad – sőt, ha nagy cégként házon belüli könyvelést szeretnél, ebben is partnerek vagyunk.

BÉRSZÁMFEJTÉS

Bérszámfejtésedet is biztos kezekben tudhatod velünk. A havi bérszámfejtéseken túl, a járulékos ügyintézéseket, ki és beléptetéseket, adminisztrációkat, munkaügyeket, a megfelelő jogviszony megtalálását is ránk bízhatod a CSEH, GYED ügyekkel egyetemben.

ADÓTANÁCSADÁS

Az adótanácsadás során a konkrét ügymeneteddel kapcsolatosan segítünk az adókat és a járulékokat a lehető legoptimálisabb formába hozni. Számos vállalkozás pénzt hagy az asztalon, mert nem látja át a teljes képet a gazdasági törvények, rendeletek és könyvelési eljárások között – ebben tudunk segíteni tanácsadásaink során.

CÉGALAPÍTÁS

Ha esetleg cégalapítás előtt állsz, szintén tudunk segíteni – és ilyenkor igazán nagy jelentősége van a szakértői meglátásnak. A megfelelő cégforma, adózási forma, tevékenységi kör kiválasztása és meghatározása, vagy az üzleti terv megalkotása mind-mind olyan döntés, ami hosszútávon hatással van a vállalkozásod sikerére és jövőbeli teljesítményére.

KORÁBBI ÜGYFELEINK

A teljesség igénye nélkül azon ügyfeleink listája, akik korábban már mellettünk döntöttek.

EMT Könyvelő Kft.

KI SEGÍT NEKED?

A szakmai éveink során azt tapasztaltuk, hogy elképesztően nagy hiány van olyan könyvelő irodákból és szakemberekből idehaza, akik képesek kapacitást szánni az ügyfeleikre és valóban rendelkezésükre állni, hogy ne csak nyers dokumentálás legyen a könyvelés.

Ezzel a “futószalag-szemlélettel” teljesen szembemenve hoztuk létre az irodánkat. több, mint 20 évvel ezelőtt – azóta az eszközök és a technika lecserélődött, de a mentalitásunk nem változott.

Olyan prémium szolgáltatást nyújtunk csapatunkkal, ami a könyvelés területét teljes mértékig lefedi, úgy, hogy a szükséges figyelmet és szakértelmet tudja biztosítani az ügyfelek számára.

A munkánkra vonatkozó elvárásokat és minőséget extrém magasan tartjuk folyamatos belsős képzéseinkkel, és kicsiszolt munkafolyamatainkkal, de emellett az ügyfél elégedettséget is eltökélten igyekszünk túlszárnyalni a hatékony kommunikációval, proaktív tanácsadásokkal és külsős jogász szakértői gárda bevonásával.

Épp ezért olyan ügyfelek számára tudjuk a legnagyobb előrelépést tenni, akik kifejezetten egy high-end könyvelői szolgáltatásba szeretnének fektetni, annak érdekében, hogy cégük hatékonyan működhessen. Ha ilyen helyzetben vagy, mindenképpen szeretnénk jobban megismerni!

AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS LÉPÉSRŐL-LÉPÉSRE

Kész rendszerekbe hozzuk be ügyfeleinket, hogy a lehető leghamarabb, időhúzás nélkül el tudjon kezdődni a közös a munka. Ha könyvelőváltáson gondolkodsz, a lehető legsimábban intézzük a váltást, úgy, hogy rólad a legtöbb operatív terhet levegyük.

01. LÉPÉS: 60 PERCES KONZULTÁCIÓ

Ahhoz, hogy pontosan átlássuk hogyan tudunk együttműködni, elsőként egy megbeszélésre van szükség, ahol felmérjük mire van szükséged és kifejtjük miben és hogyan tudunk segíteni neked. Ez a felmérés jellemzően az online térben történik, de van lehetőség személyesen is tárgyalni az irodánkban. Ezután a megbeszélés után akár egymás mellett döntünk, akár nem, számíthatsz arra, hogy hasznos meglátásokkal leszel gazdagabb.

02. LÉPÉS: SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

Ha úgy találjuk, hogy tudunk neked segíteni és az ajánlatunkkal kapcsolatban is stimmel minden, kiküldünk egy szerződést. Ezen a ponton az együttműködésünk körülményeivel kapcsolatban minden ismeretes számodra, de a munka megkezdéséhez szükséges, hogy írásba foglaljuk a megbeszélt részleteket.

03. LÉPÉS: KÖNYVELÉSI ANYAGOK ÁTVÉTELE

Amint beérkezik az aláírt szerződés, elkezdjük kiépíteni céged munkafiókját cégünkön belül: ehhez átvesszük a könyvelésedhez szükséges anyagaidat a meglévő könyvelődtől, illetve bekérjük a munkánkhoz nélkülözhetetlen hozzáférési azonosítókat és jelszavakat. Az anyagok átvételekor minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a lehető legkisebb fejfájással megtörténjen a könyvelésed migrációja.

04. LÉPÉS: MUNKA MEGKEZDÉSE

Ha minden a helyére került, el is indul a közös munka: a könyvelési feladatok folyamatos naprakész vezetése és elvégzése, az adóoptimalizáció, a riportok kiállítása és (ha igény van rá) a rendszeres egyeztetés és közös fejlesztés.

AZ EMT ELŐNY

Bár iparágaktól függetlenül bármilyen típusú cég könyvelésében évtizedes tapasztalattal rendelkezünk, de bizonyos gazdasági szegmensekben extrém nagy rutinnal és kulcsrakész megoldásokat szállítunk ügyfeleinknek.

FORGALMAZÓK ÉS SZOLGÁLTATÓK

Rengeteg ügyfelünk kerül ki a forgalmazói és szolgáltatói szegmensből, így lehetőségünk nyílt szofisztikált könyvelői megoldásokat létrehozni ezeken a területeken.

Ha forgalmazókként termékértékesítéssel foglalkozik a céged, esetleg nagy hozzáadott értékű szolgáltató vagy, például ügyvédiroda, marketing ügynökség, szoftverfejlesztő ügynökség, esetleg videós, kreatív vagy műszaki/IT területen működsz, a legnagyobb mértékben ki fogod tudod használni a könyvelési rutinunkat a céged számára.

SZÖVETKEZETEK

Sok iroda ódzkodik a szövetkezetek könyvelésétől, nekünk azonban egyik specialitásunk, amiben szintén kifejezetten nagy tapasztalattal rendelkezünk – ha szövetkezetként könyvelőt keresel, kulcsrakész megoldásokkal várunk.

Diák- és iskolaszövetkezetek, sportszövetkezetek, termelőiszövetkezetek, pénzszövetkezetek és egyéb szövetkezeti társulások számára teljeskörű könyvelést tudunk nyújtani, mindezt többéves szövetkezeti adózási rutinnal megtámogatva.

BIZTOSÍTÁS

Szeretünk biztosra menni: 50 millió forintig felelősséget vállalunk az esetleges hibáinkért.

KÜLSŐS PARTNEREK

A könyvelés a szakterületünk, de jogi kérdéseket is megoldjuk partner jogászcég segítségével.

MENTORING

Opcionális, de ha szeretnéd, rendszeresen értekezhetünk, hogy jobban értsd az adózásod.

DIGITALIZÁCIÓ

Ha elektronikus számlákat állítasz ki, és online működsz, nekünk nem fog gondot okozni.

FOGLALJ IDŐPONTOT EGY EGYÉNI ONLINE HÍVÁSRA!

Ezen a híváson átbeszéljük a jelenlegi helyzetedet, hogy pontosan átlássuk miben van szükséged segítségre és milyen módon tudunk segíteni neked.

Időpont foglaláshoz nincsen más dolgod, mint kiválasztani egy szabad alkalmat a naptárból és megadni a neved valamint az email címed, ahová a sikeres foglalásról egy megerősítő emailt küld automatikusan a rendszer.

A hívást online, Google Meeten keresztül tudjuk megtartani, ahová 1 kattintással tudsz csatlakozni. A belépéshez szükséges linket az említett emailben is megkapod.

A hívás időtartama maximum 60 perc.

Egyéb kérdés esetén írj nekünk!

info@emtkft.hu

+36 70 385 60 54

1056, Budapest, Bástya utca 15. 2/8

EMT Könyvelő Kft.

Ha bármilyen kérdésed felmerül a szolgáltatással kapcsolatban vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével!

A beérkező üzenetekre hétköznaponként 48 órán belül válaszolunk.

1 + 9 =